Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Munkatársaim,barátaim

 Nemes Roland 

 

Balett és moderntánc tanár,

a Szegedi Nemzeti Színház táncművésze 

 

roli.jpg

Gyerekkorom óta a színház és a tánc rabja vagyok, először gyerekszínészként később végzett táncművészként léptem fel többek közt a Szegedi Nemzeti Színházban és a Szegedi Szabadtéri Színpadon. A Magyar Táncművészeti Főiskolán tanultam Koreográfus és Táncpedagógus szakon. Életem a zene és a tánc, szeretem a musicaleket és az amerikai tánc-showkat. A gyerekeket imádom, ezért is kezdtem el a táncoktatást, szeretném átadni nekik mindazt, amit tanultam és érzek a tánccal kapcsolatban.

 

Szabados Tímea

 

Balett tanár, pilates oktató, a Szegedi Nemzeti Színház táncművésze 

 

timi--2-.jpg

 

3 évesen kezdtem el táncolni mellette úsztam is, de tudtam, hogy a tánc a nekem való "sport". Az egész életemet végig kísérte a balett és a különféle táncstílusok. Az általános iskolában is ezzel foglalkoztam és végül a Pécsi Művészeti iskolába kerültem ahol olyan tanároktól tanulhattam, akik igazán megmutatták nekem, ennek szépségét. Sokat köszönhetek Lovas Pálnak és Uhrik Dórának, akik hittek bennem és növendékként már színházban is felléphettem a Csárdáskirálynő előadásban, ahol rengeteg tapasztalatot gyűjthettem. Most már a Szegedi Nemzeti Színház táncművészeként elmondhatom, hogy nagyon szeretek tanítani és boldoggá tesz azokat a tapasztalatokat átadni, megosztani a gyerekekkel,amiket én is kaptam. Óráimon pedig a legjobb tudásommal, kedvességemmel és mosolyommal teszem élvezetesebbé, gyermek közelibbé ezt a nehéz „sportot”.

 

 Pálhegyi Brigitta

 

Táncpedagógus, balett tanár

 

11866365_10200726046870634_3667726762376006243_n.jpg

 

Hat évesen kezdtem táncolni általános iskola első osztályában, ahol kötelező volt a társastánc óra. Annyira megtetszett ez a mozgásforma, hogy később iskolán kívüli foglalkozásokra is eljártam. Mellette kipróbáltam különböző műfajokat is. Köztük volt hip-hop, klasszikus balett, jazz balett, kortárs tánc és néptánc is.  Ezek közül legtovább a hip-hop stílusban táncoltam - amiben világbajnoki első helyezést értem el csapatban és - klasszikus balettben, amit később tanítani kezdtem.  Ez  idő alatt sikeresen megszereztem a balett tánctanári végzettségemet is. Foglalkoztam kicsikkel és felnőttekkel is. Tanítottam be végzős osztálytáncokat és tartottam nyári tánctáborokat gyerekeknek. Számomra a korosztály nem fontos, ha az érdeklődők élvezik és tanulni tudnak az óráimon.

MAKRA ANDRÁS

 

Zene és néptánc tanár

 

makra-andras.jpg 

1981-ben születtem Kiskunfélegyházán, itt is jártam zeneiskolába hegedű szakra és az általános iskola ének-zene tagozatára, így az éneklés, zenélés a mindennapjaim része lett. Már az általános iskolás éveimben néptáncoltam, majd a Regős cserkésztáborokban a tánc iránti vonzódás jobban elmélyült, így alapító tagja lettem a kiskunfélegyházi Padkaporos néptáncegyüttesnek. A középiskolás éveimben a szegedi Piarista gimnázium énekkarában énekeltem, valamint a kántorképzőn orgona tanulmányokat folytattam. Diplomát a szegedi tanárképző főiskola ének-zene - egészségtan szakán szereztem. Elvégeztem a Táncház Egyesület táncház vezetői tanfolyamát, melyen Tímár Sándor szakmai irányítása alatt volt szerencsém megismerkedni a magyar néptánccal és népélettel, olyan remek szakmai előadók segítségével, mint például: Pesovár Ernő, Fábián Éva és Karácsonyné Molnár Erika. Szegeden megalapítottam a Ripityom táncműhelyt, melyen a főiskolás hallgatókon kívül később számos családos apuka és anyuka is részt vett. Alapító tagja, prímása, vagyok a Sámli zenekarnak, mely sok táncházat, koncertet és népi hangszerbemutatót tud maga mögött. Feleségemmel elvégeztem a Hagyományok Háza által indított népi énekoktatói tanfolyamot Bodza Klára, és Fábián Éva irányításával. Az eddigi tevékenységeim, tanulmányaim és a kisfiam születése során tapasztaltak alapján meggyőződésem, hogy a magyar népzene és néptánc, valamint a magyar népi hagyományok megőrzésének és éltetésének legjárhatóbb útja a „tiszta forrás”, amely az anyanyelvi szinten történő elsajátítás során szerezhető meg a legjobban, nem is beszélve annak élményforrásairól.